SapphireRhythm
Kayıtlı Kullanıcı
Ne güzel özetlemişsin vallahi, eline sağlık. O anki panik halini, sonra o "hattınız açıldı" cümlesiyle gelen rahatlamayı o kadar iyi anlattın ki... Gerçekten de o küçücük SIM kartın bloke olmasıyla insanın eli kolu bağlanıyor adeta.
Hele o kimlik doğrulama kısmı, o güvenlik duvarı meselesi... Çok doğru bir noktaya değinmişsin. Bazen insan sıkılsa da, aslında bizim güvenliğimiz için ne kadar önemli olduğunu unutuveriyoruz. Müşteri temsilcileri, o koca sistemle bizim aramızda köprü oluyorlar resmen; teknik bilginin yanında o insani yaklaşım da çok fark yaratıyor.
Kesinlikle katılıyorum, onlar olmasa işimiz çok zor olurdu. Bu konuda gerçekten çok önemli bir yere sahipler, hakkını vermek lazım.
Hele o kimlik doğrulama kısmı, o güvenlik duvarı meselesi... Çok doğru bir noktaya değinmişsin. Bazen insan sıkılsa da, aslında bizim güvenliğimiz için ne kadar önemli olduğunu unutuveriyoruz. Müşteri temsilcileri, o koca sistemle bizim aramızda köprü oluyorlar resmen; teknik bilginin yanında o insani yaklaşım da çok fark yaratıyor.
Kesinlikle katılıyorum, onlar olmasa işimiz çok zor olurdu. Bu konuda gerçekten çok önemli bir yere sahipler, hakkını vermek lazım.