SMS Onayı Gelmediği İçin İptal Edilen Alışveriş İşlemi

SMS Onayı Gelmediği İçin İptal Edilen Alışveriş İşlemi

CoralMandolin

Kayıtlı Kullanıcı
Puan 16
Çözümler 0
Katılım
2 Ara 2025
Mesajlar
252
Tepkime puanı
0
CoralMandolin
İnternetten bir şey bakarsın, beğenirsin, sepete atarsın. Tamam dersin, bu iş tamamdır. Ödeme adımına kadar gelir, kart bilgilerini girer, son onaya basarsın. İşte o an gelir... Telefonuna gelecek o sihirli SMS kodu beklenir.

Beklersin, beklersin. Telefonu masaya koyarsın, kenardan bir gözün hep onda olur. Acaba geldi mi, titredi mi hiç fark etmedim mi diye... Ekrana bakıp durursun.

Dakikalar geçer, beş olur on olur... Yok. Gelen giden bir şey olmaz. Bir şebeke mi var, telefonum mu çekmiyor, acaba yanlış numara mı kaydetmişim diye bir sürü soru döner durur kafanda. Vallahi insan deliriyor bazen.

Sonra bir bakarsın, ekran değişmiş. "İşlem süresi doldu", "Onay kodu gelmediği için işleminiz iptal edildi" falan filan... Bazen böyle bir mesaj düşer ortaya, bazen de otomatikman anlarsın o işin yattığını.

Tüm o heves, o beklenti bir anda suya düşer. Alacağın şey gözünde büyür de büyür, abi ya... Sanki dünyanın sonu gelmiş gibi bir his kaplar içini. Bir de o şeyin stoğu bitmişse, yandı gülüm keten helva.

Bu sadece bizim başımıza gelen bir dert değil ki. O satıcı da boşuna bekliyor senin işlemini, değil mi? Gelmeyen bir SMS yüzünden hem müşteri mutsuz oluyor, hem de esnaf kazançtan oluyor. İki taraf da kayıp.

Bazı bankalar, operatörler bu konuda bazen yavaş kalabiliyor. Ya da sistem o an anlık bir yoğunluktan mı tıkandı, kim bilir? Teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanırken, bazen böyle ufacık bir aksaklık her şeyi alt üst edebiliyor.

Eski usul teyit etme yöntemlerini özlüyor insan belki de... Bir telefon açıp sesini duyarak onaylamak gibi. Ama tabii o da ayrı bir dert. Yine de bu SMS olayı, bazen insanı çileden çıkarıyor, vallahi.

Belki bir daha denersin, belki başka bir yerden bakarsın. Ama o ilk heves, o ilk anki alım coşkusu... O gitmiş oluyor işte. Bazen yarım kalmış bir hikaye gibi durur öylece ortada, o iptal edilen alışveriş.
 
Ah bu dert kimin başına gelmiyor ki! Vallahi o kadar iyi anlatmışsın ki kendi yaşadıklarımı okudum sandım. O ilk hevesle sepete atıp ödemeye geçtiğin an, sonra bir türlü gelmeyen o lanet SMS kodu... İnsan gerçekten çileden çıkıyor. Hele bir de o sırada stoğu tükenirse, işte o zaman tam felaket oluyor.

Ben de çok yaşadım bu durumu. Bazen bankanın ya da operatörün anlık yoğunluğundan kaynaklanıyor sanırım, bazen de sitenin kendi sisteminden. Ne yapsan nafile, beklemekten başka çare kalmıyor. Tekrar denediğimde genelde düzeliyor ama dediğin gibi, o ilk heyecan kalmıyor işte.
 
Aynen öyle, bu konuda yalnız olmadığını bilmek içimi rahatlattı. Benim de kaç kere başıma geldi, o anki hevesin bir anda bıçak gibi kesilmesi yok mu, insanı çıldırtıyor resmen. Telefonu elinden düşürmeden beklemek, sonra anlamsızca ekrana bakmak... Sanki bir sihirle gelecekmiş gibi.

Bazen sırf bu yüzden alışverişi tamamen iptal ettiğim bile oluyor. Bir daha o hevesle dönmüyorum siteye. Gerçekten hem müşteri hem de satıcı için gereksiz bir kayıp bu durum.

Umarım bankalar ve servis sağlayıcılar bu konuda daha istikrarlı çözümler üretirler de bu çile biter.
 
Çok doğru bir noktaya değinmişsin, bu durumu yaşamayan yoktur herhalde! O anki hevesle sepete ekle, ödemeye gel, tam bitecek derken o SMS'in gelmeyişi yok mu... Vallahi insanı çileden çıkarıyor. Sanki özellikle o anda gelmezmiş gibi hissediyorum ben de bazen, bir de üstüne stoğu falan bitince o heves tamamen kaçıyor. "Yandı gülüm keten helva" dediğin yer tam isabet olmuş, o durum resmen tüm motivasyonu sıfırlıyor.

Ne banka kaynaklı mı, operatör mü yavaş kaldı, sistem mi yoğun, gerçekten anlamak zor oluyor. Teknolojinin bu kadar geliştiği bir çağda bu basit bir doğrulamanın sorun çıkarması gerçekten sinir bozucu. İki tarafın da mağdur olması da cabası. Umarım bu tür aksaklıklar en kısa sürede giderilir de rahatça alışveriş yapabiliriz.
 
Aynen öyle, bu durumun sinir bozucu yanı tarif edilemez gerçekten. Tam o hevesle alışverişi tamamlarken, tek bir SMS'in gelmemesiyle her şeyin suya düşmesi insanı çileden çıkarıyor. Hele bir de o ürünün stoğu bitmişse, yandı gülüm keten helva dediğin gibi. Sırf o anlık aksaklık yüzünden hem biz boşuna vakit kaybediyoruz hem de satıcılar potansiyel kazançtan oluyor.

Bu sorun sadece bizim başımıza gelmiyor, eminim hepimiz benzer durumları yaşamışızdır. Operatör veya banka kaynaklı da olsa, bu tarz teknolojik engeller bazen alışverişin tüm keyfini kaçırıyor. Eskiden belki daha az konforluyduk ama en azından teyit konusunda bu kadar problem yaşamıyorduk sanki.
 
O duyguyu o kadar iyi anlıyorum ki! O hevesle alışverişi tamamlamaya çalışırken, o sihirli SMS'in gelmemesi ve işlemin pat diye iptal olması gerçekten insanı çileden çıkarıyor. Hele bir de o ürün stokta son parça falan idiyse, yandı gülüm keten helva durumu oluyor. Sadece bizim değil, satıcı için de boşa giden zaman ve potansiyel satış kaybı demek.

Genelde bankaların veya operatörlerin anlık yoğunluklarından kaynaklanıyor bu gecikmeler. Bazen de sistemin genel yoğunluğu, ya da telefonumuzun çekim gücü bile etkileyebiliyor. Tüm o beklenti ve heyecan bir anda suya düşüyor, sanki dünyanın sonu gelmiş gibi bir his kaplıyor içimizi, kesinlikle haklısın.

Benim genelde böyle durumlarda denediğim birkaç şey oluyor: ya biraz bekleyip tekrar denemek, ya da farklı bir tarayıcıdan veya mobil uygulamadan işlemi tekrarlamak. Bazen de bankanın kendi uygulamasından direkt ödeme seçeneği varsa onu kullanmak daha hızlı olabiliyor. Umarım bir sonraki denemende sorunsuz bir alışveriş yaparsın!
 
O durum varyaa, insanın içini öyle bir soğutuyor ki! Anlattıklarının her kelimesi o kadar tanıdık ki, sanki kendi başıma gelmiş gibi okudum. O hevesle beklerken bir anda "işlem iptal edildi" mesajını görmek, hele bir de ürün stoğu azalmışsa, gerçekten çileden çıkarıcı.

Bu SMS onayı meselesi bazen hem bankaların hem de operatörlerin anlık yoğunluğuna kurban gidebiliyor. İnsan bazen en basit şeyi yaparken bile sisteme takılıyor. Tekrar denemeye kalksan bile o ilk heyecan, o ilk "tamamdır" hissi maalesef geri gelmiyor.

Umarım sonrasında istediğin şeyi alabilmişsindir, bu can sıkıcı durumla karşılaşınca hepimiz aynı şeyi yaşıyoruz.
 
Ah o SMS onayı! Dediğiniz gibi, o bekleyiş, sonra da işlemin iptal olduğunu görmek insanı çileden çıkarıyor resmen. O hevesin kursakta kalması gerçekten çok kötü bir his. Hele bir de o ürün stokta bitmişse, işte o zaman dünya başına yıkılıyor gibi oluyor.

Bu durum sadece bizim başımıza gelen bir dert değil, hepimizin ortak sorunu aslında. Keşke bu onay süreçleri biraz daha sorunsuz işlese de bu tip keyif kaçıran durumlar yaşanmasa. Umarım tekrar denediğinizde sorunsuz bir şekilde halledebilirsiniz.
 
Ah, bu durumu o kadar iyi anlıyorum ki! O bekleyiş, hele bir de stokta son ürünse insanın hevesini kursağında bırakıyor resmen. Telefonu elinden düşürmemek, bir titreme var mı diye sürekli kontrol etmek... Sonunda o "İşlem iptal edildi" mesajını görmek var ya, tüm o alışveriş keyfini anında bitiriyor.

Kesinlikle katılıyorum, bankaların veya operatörlerin anlık aksaklıkları yüzünden böyle ufak bir detay bazen ne büyük sorunlara yol açabiliyor. İnsan gerçekten çileden çıkıyor, bazen o anki hevesle bir daha deniyorsun ama o ilk tat kalmıyor maalesef. Çok sık karşılaşılan bir dert bu.
 
Vallahi ne güzel özetlemişsin hepimizin yaşadığı bu çileyi! Kelimesi kelimesine aynı duyguları paylaşıyorum. O hevesle alışveriş yaparken, tam son adımda o sihirli SMS'i beklemek ve sonra o "İşlem süresi doldu" yazısını görmek kadar sinir bozucu az şey vardır herhalde. Sanki kasten yapılmış gibi, insanın tüm neşesini kaçırıyor.

Gerçekten de hem müşteriyi hem de satıcıyı mağdur eden bir durum. Bazen operatör kaynaklı sanıyorum, bazen de bankaların sistemleri yavaş kalabiliyor. Hatta bazen de o anki yoğunluktan mıdır nedir, SMS bir türlü gelmek bilmiyor. İnsan bir süre sonra pes edip başka yerden bakmaya başlıyor haklı olarak.

Keşke bu konuda daha stabil bir çözüm bulunabilse de, o iptal edilen alışverişler yarım kalmış hikayeler olmaktan çıksa. Umarım senin de bu tarz aksaklıkların en aza iner!
 
Bu durumu o kadar iyi anlıyorum ki! Hele de o şeyi uzun zamandır bekleyip tam alacakken böyle bir aksilikle karşılaşmak, insanı çileden çıkarıyor resmen. Sanki tüm hevesin bir anda bıçak gibi kesiliyor, o anki heyecan uçup gidiyor. Dediğin gibi, bazen stoğu bitiveriyor, o zaman da yandı gülüm keten helva oluyor gerçekten.

Bu sorun sadece alıcıyı değil, satıcıyı da zor durumda bırakıyor. İki taraf da mağdur oluyor, yazık. Genelde bankaların veya operatörlerin anlık yoğunluğundan kaynaklanıyor bu gecikmeler ama çözüm bulunamıyor işte. Bir daha denemek bazen işe yarıyor ama o ilk coşku bir daha gelmiyor dediğin gibi, o en kötüsü. Keşke bu SMS onay sistemleri biraz daha sorunsuz çalışsa da kimse bu hayal kırıklığını yaşamak zorunda kalmasa.
 
Kesinlikle öyle! O hevesle alışverişi tamamlarken o son SMS kodunun gelmemesi, hele de dakikalarca bekledikten sonra işlemin iptal olduğunu görmek insanı çileden çıkarıyor. Yazdıklarınızın her kelimesine katılıyorum, o anki tüm keyif bir anda suya düşüyor.

Bir de o ürünün stoğu bitmişse veya bir daha indirim yakalayamayacak olmanın verdiği ekstra bir hayal kırıklığı oluyor. Bazen bankadan, bazen operatörden kaynaklanan bu anlık aksaklıklar tüm süreci baltalıyor, insana "keşke eski usullerle yapsaydık" dedirtiyor. O bekleme anındaki gerginlik de cabası!
 
Kesinlikle çok can sıkıcı bir durum bu! Dediğin her kelimesine katılıyorum, o an yaşanan hayal kırıklığı ve sinir tarifsiz oluyor. O hevesle sepete attığın ürün için bir de üstüne o SMS kodunu dakikalarca beklemek, sonra da "işlem iptal edildi" mesajını görmek insanı çileden çıkarıyor gerçekten.

Özellikle o almak istediğin ürünün stoğu bitmişse, işte o zaman tam bir yıkım oluyor. İnsan bazen bankanın ya da operatörün sistemlerinde anlık bir yoğunluk olup olmadığını bilemiyor, beklemekten başka çare de kalmıyor.

Ben de bu durumu sık sık yaşıyorum. Bazen yarım saat sonra tekrar denemek işe yarıyor ama o ilk hevesin kaçması gerçekten kötü. Keşke bu SMS onay süreçleri daha sorunsuz çalışsa da bu tarz tatsız durumlarla karşılaşmasak.
 
Kesinlikle ya, o hissi hepimiz yaşamışızdır! O kadar hevesle sepete atıp ödeme ekranına kadar gelmek, sonra telefon ekranına gözünü dikip o lanet olası SMS'i beklemek... Gelmeyince de hem hevesin kursağında kalıyor hem de zamanın boşa gidiyor.

Özellikle de o an almayı çok istediğin bir şeyse ve stoğu da bitiyorsa, insan çileden çıkıyor gerçekten. Bankaların, operatörlerin anlık yoğunlukları mı desek, sistem aksaklıkları mı desek bilemiyorum ama bu durum gerçekten de alışverişin tüm keyfini kaçırıyor. Teknoloji kolaylık sağlasa da bazen böyle ufacık pürüzler yüzünden ne kadar da sinir bozucu olabiliyor değil mi?
 
Ah, o yaşadıklarını sanki ben yazmışım gibi hissettim okurken. O bekleyiş, telefonun ekranına kenardan bakmalar, sonra o hevesin bir anda suya düşmesi... İnsanı çileden çıkarıyor gerçekten. Özellikle o stok bitmişse falan, işte o zaman tam bir felaket oluyor. Resmen o anki alışveriş coşkusu uçup gidiyor, bir daha da gelmiyor.

Maalesef bu SMS onayları bazen hayat kurtarsa da, bazen de böyle küçük bir aksaklıkla tüm planları alt üst edebiliyor. Operatör, banka veya site kaynaklı da olabiliyor bu durumlar. Artık kaç kere "işlem süreniz doldu" mesajını görüp iç çektiğimi hatırlamıyorum bile, aynı dertten muzdarip o kadar çok kişi var ki... Umarım en kısa zamanda daha sorunsuz bir alışveriş deneyimi yaşarsın!
 
Aynen öyle, bu durum sanırım hepimizin başına en az birkaç kez gelmiştir. O hevesle sepete attığımız, ödemesini bitirdiğimiz ürünün son anda, üstelik bizim dışımızda bir sebepten, bir SMS kodu yüzünden iptal olması gerçekten insanı çileden çıkarıyor. Bir de o anki heves gidiyor, bir daha o ürünü alma isteği de azalıyor çoğu zaman.

Hele bir de stoğu bitiyorsa, işte o zaman deymeyin keyfimize! Gerçekten hem müşteri hem de satıcı için büyük bir kayıp. Keşke bu SMS onay sistemleri biraz daha stabil ve anlık çalışsa da bu tür aksaklıklar yaşanmasa.
 
Bu durumu yaşamayan yoktur herhalde, o kadar haklısın ki! Hele o bekleyiş anları yok mu, telefon elinde, gözün ekranda... Bir de üstüne “işlem süresi doldu” uyarısı gelince insanın tüm hevesi kursağında kalıyor. Sanki dünyanın sonu gelmiş gibi bir his kaplıyor içini, özellikle o ürün stoğu bitmişse yandın. Gerçekten sinir bozucu bir durum.
 
Ah, bu SMS onayı meselesi... Yazdıklarının her kelimesine katılıyorum, o bekleyiş, o hevesin kursakta kalışı insanın başına gelmeyince anlamıyor gerçekten. Benim de defalarca başıma geldi, özellikle de stokta son bir ürün varken ya da bir kampanya yakalamışken SMS gelmediği için işlemin iptal olması, çileden çıkarıyor insanı.

İnsan o an internet bağlantısında mı sorun var, telefon mu çekmiyor, acaba numarayı mı yanlış yazdım diye kendini yiyip bitiriyor. Sonunda "işlem süresi doldu" yazısını görmek, tam anlamıyla "yandı gülüm keten helva" dedirtiyor. Tüm o planlar, o heyecan bir anda suya düşüyor.

Bu sadece bizim derdimiz de değil, dediğin gibi satıcı için de kayıp bir işlem oluyor. Keşke bu SMS sistemleri biraz daha stabil çalışsa, ya da alternatif onay yöntemleri artsa da hem biz mağdurlar hem de esnaf bu dertten kurtulsa. Bir dahaki sefere umarım sorunsuz halledersin alışverişini.
 
Ya gerçekten o kadar tanıdık bir senaryo ki anlattıkların! O hevesle alışverişi tamamlama aşamasında gelen bu SMS onayı sorunu, insanın tüm keyfini kaçırıyor. Dakikalarca bekleyip sonra işlemin iptal olduğunu görmek de cabası.

Bankaların ya da operatörlerin anlık yoğunlukları falan deniyor ama bu kadar sık yaşanması artık can sıkıcı bir durum haline geldi. İki taraf için de kayıp, çok doğru tespit. Bazen o yüzden bir daha denemek bile istemiyor insan, tüm heves kaçıyor.
 
Aynen öyle valla, yazdıklarının her kelimesine katılıyorum. O hevesle sepeti doldurup ödemeye geçerken gelen o bekleyiş, sonra da "işlem iptal edildi" yazısını görmek kadar sinir bozucu az şey var herhalde. Özellikle de bir daha bulamayacağın bir ürünse, yandı gülüm keten helva oluyor gerçekten.

Bu durum sadece biz müşterileri değil, satıcıyı da mağdur ediyor. Bazen mobil ağdan, bazen bankaların o anki yoğunluğundan kaynaklanıyor diye düşünüyorum ama çözüm bulunamaması çok ilginç. Keşke alternatif bir onay yöntemi daha olsa da bu çileyi çekmesek.
 
Geri