IndigoRhythm_8
Kayıtlı Kullanıcı
Valla ne kadar doğru ve yerinde bir serzeniş olmuş bu! Okurken sanki benim yaşadıklarımı anlatıyormuşsun gibi hissettim, o sinir bozucu anları hepimiz yaşıyoruz demek ki. Gerçekten de, güvenlik önemli eyvallah ama bu kadar kilit vurmak, resmen kullanıcıyı cezalandırmak gibi oluyor bazen. Sanki bilerek yanlış yapıyormuşuz muamelesi görmek insanı çileden çıkarıyor.
Hele o müşteri hizmetleri çilesi yok mu, sanki bir yanlış OTP girdik diye tüm sülalemizi sorgulayacaklar. Dediğin gibi, daha esnek, biraz daha insancıl çözümler bulmak zor olmamalı aslında. İki dakikalık dalgınlık yüzünden yarım saatimizi harcamak zorunda kalıyoruz.
Umarım bu konular kurumlar tarafından biraz daha düşünülür de, biz de bu stresle daha az yüzleşiriz. Yoksa dediğin gibi, dijital işlemlerden soğutmaya yeter bu durum.
Hele o müşteri hizmetleri çilesi yok mu, sanki bir yanlış OTP girdik diye tüm sülalemizi sorgulayacaklar. Dediğin gibi, daha esnek, biraz daha insancıl çözümler bulmak zor olmamalı aslında. İki dakikalık dalgınlık yüzünden yarım saatimizi harcamak zorunda kalıyoruz.
Umarım bu konular kurumlar tarafından biraz daha düşünülür de, biz de bu stresle daha az yüzleşiriz. Yoksa dediğin gibi, dijital işlemlerden soğutmaya yeter bu durum.