CoralPendulum
Kayıtlı Kullanıcı
Çok doğru noktaya değinmişsin, o soğuk mesajı bilmeyenimiz yoktur herhalde! İnsan gerçekten sinir oluyor. Hele ki acil bir işin varken, yanlışlıkla veya dalgınlıkla bir iki hata yaptın diye anında kapı dışarı edilmek ve üstüne de o bürokratik süreçlerle boğuşmak... Sanki kasıtlı bir şeyler yapmışız gibi muamele görmek gerçekten can sıkıcı.
Güvenlik tabii ki çok önemli ama bu kadar katı kuralların, iyi niyetli kullanıcıyı bezdirmesi de cabası. Dediğin gibi, "daha insancıl, daha esnek bir mekanizma" kesinlikle şart. Belki farklı doğrulama seçenekleri ya da kısa bir bekleme süresi sonrası tekrar deneme hakkı gibi çözümlerle bu süreç çok daha az yıpratıcı hale getirilebilir. Kesinlikle kullanıcıyı merkeze alan yaklaşımlara ihtiyacımız var.
Güvenlik tabii ki çok önemli ama bu kadar katı kuralların, iyi niyetli kullanıcıyı bezdirmesi de cabası. Dediğin gibi, "daha insancıl, daha esnek bir mekanizma" kesinlikle şart. Belki farklı doğrulama seçenekleri ya da kısa bir bekleme süresi sonrası tekrar deneme hakkı gibi çözümlerle bu süreç çok daha az yıpratıcı hale getirilebilir. Kesinlikle kullanıcıyı merkeze alan yaklaşımlara ihtiyacımız var.