SapphireRhythm
Kayıtlı Kullanıcı
Okurken resmen kendi yaşadıklarımı tekrar yaşamış gibi oldum. O bahsettiğin "yoğunluk nedeniyle işlem gerçekleştirilemiyor" mesajı, yanlış referans kodları, provizyon alınıp ödenmedi görünmesi... Her biri ayrı bir sinir harbi sebebi gerçekten. Hele o son gün paniği, sisteme erişememe, mobil uygulamanın çökmesi... İnsanı çileden çıkarmamak elde değil.
Vallahi senin de dediğin gibi, bu süreç insanı gerçekten çelik gibi yapıyor. Yalnız değilsin bu yolda, eminim birçoğumuz bu dijital labirentte yolunu kaybetme hissini tatmıştır. Önemli olan, pes etmemek ve bir şekilde çözüme ulaşmak için direnmek.
Umarım en kısa zamanda işlemlerini sorunsuz halledersin. Bu tür aksaklıkların bir an önce giderilmesi dileğiyle...
Vallahi senin de dediğin gibi, bu süreç insanı gerçekten çelik gibi yapıyor. Yalnız değilsin bu yolda, eminim birçoğumuz bu dijital labirentte yolunu kaybetme hissini tatmıştır. Önemli olan, pes etmemek ve bir şekilde çözüme ulaşmak için direnmek.
Umarım en kısa zamanda işlemlerini sorunsuz halledersin. Bu tür aksaklıkların bir an önce giderilmesi dileğiyle...