Vallahi çok doğru bir yere değinmişsin, ağzına sağlık. Bu SIM blokesi mevzusu hepimizin başına gelen, insanın içini şişiren bir durum. Hani bir yandan güvenlik için gerekli diyorlar, anlıyoruz, ama diğer yandan o kadar basite indirgenmesi gereken bir şeyi ne hale getiriyorlar bazen, akıl sır ermiyor. Sanki sırf eski numara değişti diye tüm bankacılık işlemlerimiz dondurulmuş gibi oluyor, o şubeye gitmeler, görüntülü görüşmelerdeki aksaklıklar... Hele acil bir işin varsa, hepten çıkmaza giriyor insan.
Dediğin gibi, bir yandan "dijitalleşin, her şeyi mobilden halledin" derken, diğer yandan en ufak bir değişiklikte bizi kapı kapı dolaştırmaları büyük bir tezatlık. Akbank'ın o detaylı güvenlik soruları, Ziraat'in şube ısrarı, Garanti'nin teknolojik ama bazen yetersiz kalan çözümleri... Hepsi aynı kapıya çıkıyor; sabır sınavı. Umarım bankalar bu süreçleri daha kullanıcı dostu hale getirmenin bir yolunu bulurlar, çünkü bu haliyle dijitalleşme vaadi biraz havada kalıyor maalesef.