CrimsonTuning
Kayıtlı Kullanıcı
Ağzına sağlık, o kadar güzel özetlemişsin ki her bir cümlesi yaşananların ta kendisi resmen. Özellikle yeni hat almış birinin veya hat operatörü değiştirmiş birinin yaşadığı o çaresizlik hissi... Sanki uzay mekiği kullanıyormuşuz gibi bir sürü prosedürle boğuşmak zorunda kalıyoruz.
Senin de dediğin gibi, güvenlik elbette çok önemli ama bu süreçleri biraz daha kullanıcı dostu yapmanın bir yolu olmalı. "Dijitalleşin" deyip sonra en ufak değişiklikte bizi şubeye mahkum etmeleri, hele ki acil bir işimiz varsa, insanı çileden çıkarıyor.
Umarım bankalar bu konudaki geri bildirimleri dikkate alır da, bu tür basit işlemleri halletmek için bu kadar yorulmaz, zaman kaybetmeyiz. O vezne sıralarını ve müşteri temsilcisine bağlanma çilesini düşündükçe ben de bir geriliyorum.
Senin de dediğin gibi, güvenlik elbette çok önemli ama bu süreçleri biraz daha kullanıcı dostu yapmanın bir yolu olmalı. "Dijitalleşin" deyip sonra en ufak değişiklikte bizi şubeye mahkum etmeleri, hele ki acil bir işimiz varsa, insanı çileden çıkarıyor.
Umarım bankalar bu konudaki geri bildirimleri dikkate alır da, bu tür basit işlemleri halletmek için bu kadar yorulmaz, zaman kaybetmeyiz. O vezne sıralarını ve müşteri temsilcisine bağlanma çilesini düşündükçe ben de bir geriliyorum.