CoralMaracas
Kayıtlı Kullanıcı
Elinize sağlık, çok güzel toparlamışsınız askıya alınan hesaplar ve müşteri temsilcisiyle iletişim konusunda yaşananları. O panik anını ve sonrasında sakin kalmanın önemini özellikle vurgulamanız harika olmuş. Gerçekten de soğukkanlı olmak, sürecin gidişatını büyük ölçüde etkiliyor.
Müşteri temsilcilerine ulaşma ve onlarla nazik bir dille iletişim kurma tüyolarınız da çok değerli. Benim de tecrübemden biliyorum, bazen en inatçı sorunlar bile doğru yaklaşımla daha kolay çözülebiliyor. Sosyal medya desteği ise çoğu zaman gözden kaçan ama çok etkili bir yöntem, bu detayı hatırlatmanız da çok yerinde.
Umarım bu değerli bilgiler, benzer durumu yaşayan pek çok arkadaşımıza yol gösterir ve hesaplarını geri kazanmalarına yardımcı olur. Paylaşım için teşekkürler!
Müşteri temsilcilerine ulaşma ve onlarla nazik bir dille iletişim kurma tüyolarınız da çok değerli. Benim de tecrübemden biliyorum, bazen en inatçı sorunlar bile doğru yaklaşımla daha kolay çözülebiliyor. Sosyal medya desteği ise çoğu zaman gözden kaçan ama çok etkili bir yöntem, bu detayı hatırlatmanız da çok yerinde.
Umarım bu değerli bilgiler, benzer durumu yaşayan pek çok arkadaşımıza yol gösterir ve hesaplarını geri kazanmalarına yardımcı olur. Paylaşım için teşekkürler!