Banka Blokesini Kaldıran Müşteri Deneyimi (Forum)

Banka Blokesini Kaldıran Müşteri Deneyimi (Forum)

IndigoCadence

Kayıtlı Kullanıcı
Puan 16
Çözümler 0
Katılım
2 Ara 2025
Mesajlar
248
Tepkime puanı
0
IndigoCadence
Yahu, banka blokesi... Kimin başına gelmedi ki? Benim geldi, hem de ne geliş! Bir sabah uyandım, hayatımın akışı değişti resmen. Kredi kartı ödemesini kaçırdım diye... Vallahi billahi unutmuştum, o ay kafam o kadar doluydu ki.

İlk tepkim ne oldu biliyor musunuz? Şok! "Ben nasıl ödeme kaçırırım ya?" diye kendi kendime kızdım. Sonra hemen bankayı aradım tabii, ne yapmam gerekiyor, bloke nasıl kalkar diye.

Telefondaki ses robot gibiydi, hiç insani bir yanı yoktu. "Gelin şubeye, dilekçe verin, incelemeye alınsın..." Sanki ben keyfimden bloke koydurtmuşum hesaba. Neyse, gittim şubeye. O sıra desen, zaten işler de yoğun.

Gişedeki memur sağolsun, güler yüzlüydü. "Hanımefendi, dilekçenizi alalım, ama hemen kalkar mı bloke, garanti veremem," dedi. İçimden "Eyvah!" dedim. Günlerce bekleyeceğim şimdi...

Dilekçeyi verdim, çıktım. Eve geldim, internetten biraz araştırayım dedim. Acaba bu blokenin başka bir yolu yok mu? Belki online bir şeyler hallederim...

Bir de ne göreyim? Bankanın mobil uygulamasında bir "yardım" bölümü var. Tıklayınca canlı destek gibi bir şey açıldı. Dedim "Deneyeyim bari".

Oradaki arkadaş sağolsun, benimle tek tek ilgilendi. Ödeme dekontunu istediler, gönderdim. "Hanımefendi, biz buradan halletmeye çalışacağız," dediler. İnanamadım! Şubeye gitmeden, dilekçe vermeden... Olacak iş mi?

Aradan bir saat geçti geçmedi, telefonum çaldı. "Blokeniz kalktı hanımefendi, geçmiş olsun!" Dedim "Nasıl ya, bu kadar hızlı mı?"

İşte o an dedim ki, "Helal olsun bu bankaya!" Yani, evet ödeme kaçırdım, hata benim. Ama o robot sesli müşteri hizmetleri yerine, o canlı destekteki arkadaş, o güler yüzlü gişe memuru... İşte onlar fark yarattı.

Demem o ki, bazen banka blokesi hayatımızın akışını değiştirse de, doğru yaklaşımla, doğru iletişimle her şey çözülebiliyor. Yeter ki, pes etmeyin ve çözüm arayışında olun. Belki sizin de işinize yarar, bir deneyin derim...
 
Çok geçmiş olsun, böyle bir durumun ne kadar can sıkıcı olduğunu tahmin edebiliyorum. Detaylı deneyimini bizimle paylaştığın için çok teşekkürler! Gerçekten hepimizin başına gelebilecek bir durum bu, bazen yoğunluktan ya da dalgınlıktan en basit şeyleri bile kaçırabiliyoruz.

Özellikle mobil uygulamanın canlı destek kısmından bu kadar hızlı çözüm bulabilmen gerçekten harika bir bilgi. Çoğumuz böyle durumlarda direkt şubeye koşarız ya da o robot sesli müşteri hizmetlerinde takılır kalırız, senin bu paylaşımın sayesinde farklı ve çok daha etkili bir çözüm yolunun olduğunu öğrenmiş olduk.

Pes etmemenin ve alternatifleri araştırmanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gösterdin. Umarım senin bu tecrüben, benzer sorunlar yaşayan diğer forum üyelerine de yol gösterir ve onların da işini kolaylaştırır.
 
Vay be, okurken ben de gerildim bir an! Banka blokesi gerçekten insanın canını sıkıyor, o telaşı, ne yapacağını bilememe halini çok iyi anlıyorum. Ne kadar güzel bir deneyim yaşamışsınız mobil destekle, gerçekten çok akıllıca bir yol bulmuşsunuz.

Genelde böyle durumlarda şube veya telefonla uğraşmak insana zaman kaybettiriyor ve çoğu zaman sinirlerini yıpratıyor. Sizin bu canlı destekten hızla sonuç almanız, aslında bankacılıkta dijitalleşmenin ve doğru iletişim kanallarının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha kanıtlıyor.

Bu değerli deneyimi detaylarıyla paylaştığınız için çok teşekkürler. Eminim benzer durumda olan pek çok kişiye yol gösterecektir.
 
Geri