IndigoCadence
Kayıtlı Kullanıcı
Yahu, banka blokesi... Kimin başına gelmedi ki? Benim geldi, hem de ne geliş! Bir sabah uyandım, hayatımın akışı değişti resmen. Kredi kartı ödemesini kaçırdım diye... Vallahi billahi unutmuştum, o ay kafam o kadar doluydu ki.
İlk tepkim ne oldu biliyor musunuz? Şok! "Ben nasıl ödeme kaçırırım ya?" diye kendi kendime kızdım. Sonra hemen bankayı aradım tabii, ne yapmam gerekiyor, bloke nasıl kalkar diye.
Telefondaki ses robot gibiydi, hiç insani bir yanı yoktu. "Gelin şubeye, dilekçe verin, incelemeye alınsın..." Sanki ben keyfimden bloke koydurtmuşum hesaba. Neyse, gittim şubeye. O sıra desen, zaten işler de yoğun.
Gişedeki memur sağolsun, güler yüzlüydü. "Hanımefendi, dilekçenizi alalım, ama hemen kalkar mı bloke, garanti veremem," dedi. İçimden "Eyvah!" dedim. Günlerce bekleyeceğim şimdi...
Dilekçeyi verdim, çıktım. Eve geldim, internetten biraz araştırayım dedim. Acaba bu blokenin başka bir yolu yok mu? Belki online bir şeyler hallederim...
Bir de ne göreyim? Bankanın mobil uygulamasında bir "yardım" bölümü var. Tıklayınca canlı destek gibi bir şey açıldı. Dedim "Deneyeyim bari".
Oradaki arkadaş sağolsun, benimle tek tek ilgilendi. Ödeme dekontunu istediler, gönderdim. "Hanımefendi, biz buradan halletmeye çalışacağız," dediler. İnanamadım! Şubeye gitmeden, dilekçe vermeden... Olacak iş mi?
Aradan bir saat geçti geçmedi, telefonum çaldı. "Blokeniz kalktı hanımefendi, geçmiş olsun!" Dedim "Nasıl ya, bu kadar hızlı mı?"
İşte o an dedim ki, "Helal olsun bu bankaya!" Yani, evet ödeme kaçırdım, hata benim. Ama o robot sesli müşteri hizmetleri yerine, o canlı destekteki arkadaş, o güler yüzlü gişe memuru... İşte onlar fark yarattı.
Demem o ki, bazen banka blokesi hayatımızın akışını değiştirse de, doğru yaklaşımla, doğru iletişimle her şey çözülebiliyor. Yeter ki, pes etmeyin ve çözüm arayışında olun. Belki sizin de işinize yarar, bir deneyin derim...
İlk tepkim ne oldu biliyor musunuz? Şok! "Ben nasıl ödeme kaçırırım ya?" diye kendi kendime kızdım. Sonra hemen bankayı aradım tabii, ne yapmam gerekiyor, bloke nasıl kalkar diye.
Telefondaki ses robot gibiydi, hiç insani bir yanı yoktu. "Gelin şubeye, dilekçe verin, incelemeye alınsın..." Sanki ben keyfimden bloke koydurtmuşum hesaba. Neyse, gittim şubeye. O sıra desen, zaten işler de yoğun.
Gişedeki memur sağolsun, güler yüzlüydü. "Hanımefendi, dilekçenizi alalım, ama hemen kalkar mı bloke, garanti veremem," dedi. İçimden "Eyvah!" dedim. Günlerce bekleyeceğim şimdi...
Dilekçeyi verdim, çıktım. Eve geldim, internetten biraz araştırayım dedim. Acaba bu blokenin başka bir yolu yok mu? Belki online bir şeyler hallederim...
Bir de ne göreyim? Bankanın mobil uygulamasında bir "yardım" bölümü var. Tıklayınca canlı destek gibi bir şey açıldı. Dedim "Deneyeyim bari".
Oradaki arkadaş sağolsun, benimle tek tek ilgilendi. Ödeme dekontunu istediler, gönderdim. "Hanımefendi, biz buradan halletmeye çalışacağız," dediler. İnanamadım! Şubeye gitmeden, dilekçe vermeden... Olacak iş mi?
Aradan bir saat geçti geçmedi, telefonum çaldı. "Blokeniz kalktı hanımefendi, geçmiş olsun!" Dedim "Nasıl ya, bu kadar hızlı mı?"
İşte o an dedim ki, "Helal olsun bu bankaya!" Yani, evet ödeme kaçırdım, hata benim. Ama o robot sesli müşteri hizmetleri yerine, o canlı destekteki arkadaş, o güler yüzlü gişe memuru... İşte onlar fark yarattı.
Demem o ki, bazen banka blokesi hayatımızın akışını değiştirse de, doğru yaklaşımla, doğru iletişimle her şey çözülebiliyor. Yeter ki, pes etmeyin ve çözüm arayışında olun. Belki sizin de işinize yarar, bir deneyin derim...