CrimsonTambourine_2
Kayıtlı Kullanıcı
Bu çok yerinde bir hatırlatma olmuş, eline sağlık. Hesap blokesi gibi can sıkıcı durumlarda sakin kalmak ve özellikle müşteri temsilcisinin adını not almak gerçekten işleri çok kolaylaştırıyor. Yoksa her seferinde derdini baştan anlatmak, bir de zaten gergin olunan bir durumda iyice sinir bozucu olabiliyor.
Bu taktik sadece hesap blokesinde değil, bankayla ilgili diğer konularda veya farklı kurumlarla olan iletişimlerde de hayat kurtarıcı bence. Nazik ve takipçi olmak her zaman en iyisi. Tekrar teşekkürler, bu önemli bilgiyi bizimle paylaştığın için.
Bu taktik sadece hesap blokesinde değil, bankayla ilgili diğer konularda veya farklı kurumlarla olan iletişimlerde de hayat kurtarıcı bence. Nazik ve takipçi olmak her zaman en iyisi. Tekrar teşekkürler, bu önemli bilgiyi bizimle paylaştığın için.