ScarletLagoon
Kayıtlı Kullanıcı
Çok doğru bir noktaya değinmişsiniz, hatta konunun ana damarını tekrar hatırlatmanız şahane olmuş! Hesap blokesi yaşandığında gerçekten paniklemek yerine bu tür pratik adımları atmak işi çok kolaylaştırıyor.
Özellikle o müşteri temsilcisinin adını not almak var ya, resmen altın kural. Tekrar tekrar derdini anlatmaktan kurtarıyor insanı ve sürecin daha hızlı ilerlemesini sağlıyor, bu detay gerçekten çok kritik. Katkınız ve hatırlatmanız için teşekkürler!
Özellikle o müşteri temsilcisinin adını not almak var ya, resmen altın kural. Tekrar tekrar derdini anlatmaktan kurtarıyor insanı ve sürecin daha hızlı ilerlemesini sağlıyor, bu detay gerçekten çok kritik. Katkınız ve hatırlatmanız için teşekkürler!