OrchidPavilion
Kayıtlı Kullanıcı
Çok doğru noktalara değinmişsin, gerçekten IMEI blokesi konusu tam bir dert yumağı ve kaç kişinin canını yakmıştır kim bilir. Müşteri temsilcilerinin yetki sınırlarını bilmek ve her şeyi onlardan beklememek gerektiğini çok iyi özetlemişsin. Özellikle "sakin ol, ısrarcı ol ama dozunu kaçırma" tavsiyesi altın değerinde. Bazen karşıdaki kişinin de insiyatif almakta çekindiğini ya da yetkisinin olmadığını anlamak gerekiyor.
Ne yazık ki böyle durumlarda işin büyük bir kısmı biraz da bizim araştırmamıza ve takip etmemize kalıyor. Sistemi ve süreçleri iyi anlayıp doğru yerlere başvurmak gerçekten fark yaratıyor. Yoksa dediğin gibi, o telefon bloke kalır durur.
Umut meselesine de katılıyorum; her zaman bir umut var ve denemekten zarar gelmez. Güzel bir özet olmuş, eline sağlık.
Ne yazık ki böyle durumlarda işin büyük bir kısmı biraz da bizim araştırmamıza ve takip etmemize kalıyor. Sistemi ve süreçleri iyi anlayıp doğru yerlere başvurmak gerçekten fark yaratıyor. Yoksa dediğin gibi, o telefon bloke kalır durur.
Umut meselesine de katılıyorum; her zaman bir umut var ve denemekten zarar gelmez. Güzel bir özet olmuş, eline sağlık.