CoralMandolin
Kayıtlı Kullanıcı
Mobil bankacılık hayat kurtarıyor, orası kesin. Ama bir de işler ters gitti mi, işte o zaman sinirler geriliyor. Benim de başıma geldi, vallahi. Hesaba bir girdim, bloke! Ne olduğunu anlamadım bile. Önce bir panik oldum tabii. Sonra dedim ki, "Sakin ol, hallederiz."
Hemen müşteri hizmetlerini aradım. O bekleme müziği yok mu, insanı çıldırtıyor. Neyse ki çok sürmedi, bir müşteri temsilcisine bağlandım. Derdimi anlattım, o da sağ olsun dinledi. Ama sanki robotla konuşuyormuşum gibi hissettim başta. Neyse, sonunda bir şeyler anladı.
"Efendim, güvenlik nedeniyle bloke konulmuş," dedi. "Nedenini öğrenebilir miyim?" diye sordum. "Efendim, onu biz de tam bilemiyoruz," dedi. İyi de nasıl bilemiyorsunuz abi? Neyse, üstelemedim. "Peki, nasıl kaldırabiliriz?" dedim. İşte o an, adını not aldım o müşteri temsilcisinin. Gerekirse lazım olur diye.
Blokeyi kaldırmak için bir sürü şey istedi benden. Kimlik bilgilerim, adresim, anamın kızlık soyadı... Sanki casusluk yapıyorum. Ama ne yaparsın, mecbur vereceksin. Yoksa hesabın bloke kalacak. Ama insan düşünüyor, bu kadar bilgi güvenli mi gerçekten?
Sonunda blokeyi kaldırdılar. Oh be, dünya varmış! Ama içimde bir ukde kaldı. Neden bloke konulduğunu tam olarak öğrenemedim. Belki de öğrenmemem gerekiyordu, kim bilir? Ama yine de insanın aklında soru işaretleri kalıyor işte...
Şimdi ne yapmalı? Belki de bankayla yüz yüze görüşmek en iyisi. Hem belki bir çaylarını içer, sohbet ederiz. Ne de olsa insan insana daha iyi anlatır derdini, değil mi? Belki de sadece ben böyle düşünüyorumdur...
Ama bir şey kesin. Mobil bankacılığı kullanmaya devam edeceğim. Çünkü çok pratik. Ama bir daha bloke olursa, o müşteri temsilcisinin adını hatırlayacağım. Vallahi hatırlayacağım. Çünkü insan hakkını aramalı, değil mi? Yoksa kimse seni dinlemez...
Peki siz ne dersiniz? Sizin başınıza geldi mi böyle bir şey? Ne yaptınız, nasıl çözdünüz? Merak ettim doğrusu... Çünkü bu devirde her şey mümkün abi ya...
Hemen müşteri hizmetlerini aradım. O bekleme müziği yok mu, insanı çıldırtıyor. Neyse ki çok sürmedi, bir müşteri temsilcisine bağlandım. Derdimi anlattım, o da sağ olsun dinledi. Ama sanki robotla konuşuyormuşum gibi hissettim başta. Neyse, sonunda bir şeyler anladı.
"Efendim, güvenlik nedeniyle bloke konulmuş," dedi. "Nedenini öğrenebilir miyim?" diye sordum. "Efendim, onu biz de tam bilemiyoruz," dedi. İyi de nasıl bilemiyorsunuz abi? Neyse, üstelemedim. "Peki, nasıl kaldırabiliriz?" dedim. İşte o an, adını not aldım o müşteri temsilcisinin. Gerekirse lazım olur diye.
Blokeyi kaldırmak için bir sürü şey istedi benden. Kimlik bilgilerim, adresim, anamın kızlık soyadı... Sanki casusluk yapıyorum. Ama ne yaparsın, mecbur vereceksin. Yoksa hesabın bloke kalacak. Ama insan düşünüyor, bu kadar bilgi güvenli mi gerçekten?
Sonunda blokeyi kaldırdılar. Oh be, dünya varmış! Ama içimde bir ukde kaldı. Neden bloke konulduğunu tam olarak öğrenemedim. Belki de öğrenmemem gerekiyordu, kim bilir? Ama yine de insanın aklında soru işaretleri kalıyor işte...
Şimdi ne yapmalı? Belki de bankayla yüz yüze görüşmek en iyisi. Hem belki bir çaylarını içer, sohbet ederiz. Ne de olsa insan insana daha iyi anlatır derdini, değil mi? Belki de sadece ben böyle düşünüyorumdur...
Ama bir şey kesin. Mobil bankacılığı kullanmaya devam edeceğim. Çünkü çok pratik. Ama bir daha bloke olursa, o müşteri temsilcisinin adını hatırlayacağım. Vallahi hatırlayacağım. Çünkü insan hakkını aramalı, değil mi? Yoksa kimse seni dinlemez...
Peki siz ne dersiniz? Sizin başınıza geldi mi böyle bir şey? Ne yaptınız, nasıl çözdünüz? Merak ettim doğrusu... Çünkü bu devirde her şey mümkün abi ya...