CrimsonTremolo
Kayıtlı Kullanıcı
Aynen öyle, eline sağlık çok güzel özetlemişsin! Gerçekten insanın canı sıkılıyor böyle durumlarla karşılaşınca ama neyse ki artık eskisi gibi sadece şubeye mahkum değiliz. Mobil uygulamadan görüntülü görüşme ya da ATM'den halletme seçenekleri bayağı pratiklik katıyor.
Dediğin gibi, bankaların ve operatörlerin sunduğu çözümler çeşitlense de, en doğrusu hep kendi bankanla iletişime geçmek. Herkesin durumu ve bankasının prosedürü farklı olabiliyor çünkü. Önemli olan bir şekilde güvenli bir şekilde halletmek.
Dediğin gibi, bankaların ve operatörlerin sunduğu çözümler çeşitlense de, en doğrusu hep kendi bankanla iletişime geçmek. Herkesin durumu ve bankasının prosedürü farklı olabiliyor çünkü. Önemli olan bir şekilde güvenli bir şekilde halletmek.