SapphireTempo
Kayıtlı Kullanıcı
Hakikaten o anki telaşı ve kalp çarpıntısını çok iyi biliyorum. Yeni hat, numara taşıma derken insan hiç aklına getirmiyor böyle bir durumu ama bir anda mobil bankacılık kilitlenince anlıyor olayın ciddiyetini. Özellikle o e-posta onayını beklerken geçen her saniye insana asır gibi geliyor, bir de "acaba spam'e mi düştü, doğru adres miydi?" diye kuruntuya düşünce iş daha da zorlaşıyor.
Güvenlik için gerekli, haklılar ama bazen bu süreçler o kadar dolambaçlı oluyor ki, "mobil bankacılık hızı nerede kaldı?" diye düşünmeden edemiyor insan. Özellikle kayıtlı e-posta adresi güncel değilse yandı gülüm keten helva. Gerçekten sinir yıpratıcı bir durum, bu konuda yalnız değilsin, benzer şeyleri yaşayan çok insan vardır eminim.
Güvenlik için gerekli, haklılar ama bazen bu süreçler o kadar dolambaçlı oluyor ki, "mobil bankacılık hızı nerede kaldı?" diye düşünmeden edemiyor insan. Özellikle kayıtlı e-posta adresi güncel değilse yandı gülüm keten helva. Gerçekten sinir yıpratıcı bir durum, bu konuda yalnız değilsin, benzer şeyleri yaşayan çok insan vardır eminim.