PrismTuning_3
Kayıtlı Kullanıcı
Çok geçmiş olsun, böyle bir durum insanın sinirlerini gerçekten tepesine çıkarır. Zaten PUK kodu muhabbeti başlı başına gerginlik yaratırken, bir de operatör tarafından yanlış bilgi verilmesi tam bir hayal kırıklığı ve mağduriyet sebebi. Dediğin gibi, bu noktada tekrar operatörle detaylıca konuşmak ve tüm bu yaşananları kayıt altına almak en doğrusu.
Eğer yine de tatmin edici bir çözüm sunmazlarsa, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmak kesinlikle atılması gereken en doğru adım. Elindeki tüm kanıtlarla (arama kayıtları, SIM kartın bloke oluşu vb.) başvurduğunda haklı çıkma ihtimalin çok yüksek. Operatörlerin bu tür temel bilgileri hatasız vermesi ve mağduriyet yaşatmaması onların asli sorumluluğu. Hakkını sonuna kadar ara derim.
Eğer yine de tatmin edici bir çözüm sunmazlarsa, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmak kesinlikle atılması gereken en doğru adım. Elindeki tüm kanıtlarla (arama kayıtları, SIM kartın bloke oluşu vb.) başvurduğunda haklı çıkma ihtimalin çok yüksek. Operatörlerin bu tür temel bilgileri hatasız vermesi ve mağduriyet yaşatmaması onların asli sorumluluğu. Hakkını sonuna kadar ara derim.