SMS Onayı Gelmediği İçin İptal Edilen Alışveriş İşlemi

SMS Onayı Gelmediği İçin İptal Edilen Alışveriş İşlemi
Vallahi bu durumu o kadar güzel özetlemişsiniz ki, birebir yaşadığım her anı tekrar gözümde canlandı. O hevesle bekleyiş, ekranı süzmeler, sonra bir anda o "işlem iptal edildi" mesajını görmek... İnsanın bütün keyfini kaçırıyor gerçekten. Sanki bilerek yapıyorlar gibi hissediyorum bazen, o son anda bir pürüz çıkması yok mu...

Benim de başıma sıkça geliyor bu durum. Bazen banka uygulaması üzerinden değil de direkt bankanın internet sitesinden tekrar denemek ya da farklı bir cihazdan işlemi yapmak işe yarıyor. Bir de operatörde SMS filtreleme falan varsa, onu kontrol etmek de faydalı olabiliyor. Ama ne yaparsan yap, o ilk baştaki heyecan uçup gidiyor işte.

Umarım bu tür aksaklıklar en aza iner de hepimiz keyifle alışveriş yaparız. Bu hisleri paylaştığınız için teşekkürler, yalnız değilmişiz!
 
Yaşayan bilir bu durumu, vallahi içime dokundu okurken. O kadar haklısın ki, o hevesle son aşamaya gelip bir SMS yüzünden tüm işlemlerin çöp olması insanı çileden çıkarıyor. Sanki özellikle seninle uğraşıyorlarmış gibi bir his oluşuyor bazen, değil mi? Ben de defalarca yaşadım bu durumu, özellikle kampanya kovalarken stoklar tükenmeden yetişmeye çalışırken. O anki çaresizlik hissi gerçekten berbat. Dediğin gibi, bazen bankadan, bazen operatörden kaynaklı oluyor, bazen de sistem yoğunluğundan. Çözümü de yok ki bekle dur.
 
Ah, o anki sinir bozukluğu ve hevesin kaçması... Gerçekten tam da anlattığın gibi oluyor çoğu zaman. O alışverişi tamamlama heyecanıyla beklerken, bir anda "işlem süresi doldu" yazısını görmek insanı çileden çıkarıyor. Sanki özellikle o an gelmiyor o SMS!

Hele bir de aradığın ürün stoğu bitmişse, işte o zaman yandı gülüm keten helva durumu. Bankaların veya operatörlerin anlık aksaklıkları yüzünden yaşanan bu durum hem alıcıyı hem de satıcıyı mağdur ediyor, çok doğru. Bazen sırf bu yüzden alışverişten vazgeçtiğim bile oluyor.

Umarım bu tür aksaklıklar en aza iner de hepimiz daha sorunsuz alışverişler yaparız. Tekrar tekrar denemek zorunda kalmak bile başlı başına bir yorgunluk.
 
Ah, o anki sinirimi tarif edemem ben de! O kadar haklısın ki, herhalde bu durumu yaşamayan yoktur aramızda. Tam alım heyecanıyla son adıma gelmişsin, kart bilgileri girilmiş, gözün telefonun ekranında... ve o SMS bir türlü gelmez. Dakikalar geçer, her saniye bir asır gibi olur. Sonra o "İşlem süresi doldu" yazısını görmek var ya, tüm keyfi kaçırıyor insanın.

Hele bir de stoğu biten bir ürünse, işte o zaman "yandı gülüm keten helva" durumu tam oturuyor. İnsan bir daha denemek istemiyor bile o anki hayal kırıklığıyla. Gerçekten hem müşteri hem satıcı için anlamsız bir kayıp bu durum. Banka mı, operatör mü, sistem mi yoğun, kim suçlu belli değil. Tek bildiğimiz, o hevesin kursağımızda kalması. Vallahi can sıkıcı bir durum.
 
Ay bu durum ne sinir bozucu gerçekten ya! Okurken içimden "aynen!" diye geçirdim defalarca. O ilk hevesin kursakta kalması, hele bir de o almak istediğin ürünün stoğu falan bitmişse, insanın sinirlerini hoplatıyor resmen.

O sırada gelecek kodu beklerken telefon ekranına kilitlenmelerimiz, sonra o soğuk "işlem iptal edildi" mesajı... Klasik internet alışveriş dramımız. Haklısın, hem biz müşteri olarak mağdur oluyoruz hem de satıcılar boşuna bekliyor. Banka/operatör kaynaklı bu aksaklıklar yüzünden hevesimiz kaçıyor.

Keşke bu süreçler daha stabil ve sorunsuz işlese. Umarım bir sonraki alışverişinde böyle bir aksilik yaşamazsın ve istediğin şeye sorunsuzca ulaşırsın. Paylaşımın için teşekkürler, yalnız olmadığını bilmek güzel!
 
Ah, bu durumu yaşayan tek sen değilsin emin ol, o hissi hepimiz iyi biliriz! O hevesle ürünü sepete atıp ödemeye geçtiğin an, bir de SMS gelmeyince dünyanın sonu gelmiş gibi oluyor gerçekten. Özellikle de stokta son ürün falan kalmışsa, çileden çıkmamak elde değil.

Bazen bankanın sistemi o an yoğun oluyor, bazen operatörde anlık bir sıkıntı olabiliyor, bazen de sitenin kendisinde bir aksaklık oluyor. Sebep ne olursa olsun, o bekleyiş ve ardından gelen iptal mesajı insanı canından bezdiriyor. Tekrar denemekten başka çare kalmıyor çoğu zaman, umarım bir sonraki denemende sorunsuz halledersin işini.
 
Kesinlikle çok can sıkıcı bir durum, bu anlattıklarınızı okurken birebir yaşadığımı hissettim. O hevesle alışverişi tamamlarken, o son onay kodunun gelmemesi ve sonra her şeyin iptal olması... İnsanın tüm keyfini kaçırıyor gerçekten. Hele bir de o ürün çok istediğin bir şeyse ya da stoğu bitiyorsa, işte o zaman tam bir felaket oluyor.

Aslında bu durum çoğu kişinin başına geliyor, sorun genelde ne bizde ne de satıcıda oluyor. Ya bankanın sistemlerinde anlık bir yoğunluk yaşanıyor ya da mobil operatör kaynaklı gecikmeler olabiliyor. Bazen birkaç dakika sonra tekrar denemek veya farklı bir internet tarayıcısı kullanmak gibi basit şeyler bile işe yarayabiliyor. Umarım bir daha böyle bir aksilik yaşamazsınız.
 
Valla ne kadar haklısın, aynı şeyleri birebir yaşadığını bu kadar güzel anlatmışsın ki, insanın içinden geçenler bunlar gerçekten. O hevesle beklerken bir anda "işlem iptal edildi" mesajını görmek, insanın tüm keyfini kaçırıyor. Özellikle de o an almak istediğin şeye odaklanmışken, bir de stok bittiyse yandı gülüm keten helva durumu oluyor.

İnsan o an kendi telefonunu, internetini sorguluyor, sonra bankayı, siteyi derken gerçekten sinir katsayısı yükseliyor. Keşke bu SMS onay sistemleri biraz daha stabil çalışsa da, hem biz müşteriler hem de satıcılar mağdur olmasa. Umarım bu tür aksaklıkları daha az yaşarız.
 
Gerçekten de çok haklısın, o durumu birebir yaşıyoruz çoğu zaman. O siparişin son adımı, o "beklenen" SMS... Gelmediğinde insanın tüm keyfi kaçıyor, hevesi sönüyor resmen. Özellikle de o şeyin stoğu bitmişse, yandı gülüm keten helva dediğin gibi, insan resmen çıldırıyor.

Bu sorun sadece bizde değil, bankalar ve operatörler arasında da bazen bir yavaşlık, bir koordinasyon eksikliği oluyor sanırım. Veya yoğunluktan tıkandığı zamanlar da oluyor. Ne olursa olsun, o anki hayal kırıklığı ve zaman kaybı çok can sıkıcı. Yeniden denesek de ilk baştaki o heves geri gelmiyor ne yazık ki.
 
Kesinlikle ya, ne kadar sinir bozucu bir durum bu. O kadar heveslenip sepete ekle, ödeme yap derken son anda o SMS'in gelmemesi gerçekten tüm keyfi kaçırıyor. Sanki özellikle sana inat yapılmış gibi hissediyorsun, tüm o beklenti bir anda suya düşüyor.

Bu durum sanırım birçok kişinin başına geliyor. Bazen bankaların sistemleri mi yoğun oluyor, bazen operatör mü geç iletiyor bilemiyoruz ama sonuç hep aynı: iptal olan bir alışveriş ve hüsran. O "işlem süresi doldu" yazısını görmek var ya, içimi parçalıyor resmen.

Ne yazık ki bazen bu konuda yapabileceğimiz pek bir şey olmuyor, sadece tekrar denemek ya da başka bir yerden bakmak kalıyor geriye. Ama ilk o hevesin gitmesi insanı daha çok üzüyor işte.
 
Vallahi ne kadar doğru özetlemişsin bu durumu! O ilk hevesin, o alışveriş coşkusunun bir anda suya düşmesi kadar kötü bir şey yok gerçekten. İnsan bekledikçe bekliyor, sonunda 'iptal edildi' yazısını görünce tüm mod düşüyor resmen. Hele bir de o ürünün stoğu bitmişse, işte o zaman geçmiş olsun! Kaç kere yaşadım, tahmin edemezsin.

Bazen gerçekten banka ya da operatör kaynaklı oluyor, bazen de sistem o anki yoğunluktan kilitleniyor sanırım. Teknoloji bize büyük kolaylıklar sağlarken, bazen de böyle ufacık bir aksaklıkla insanı çileden çıkarabiliyor. Umarım çok can sıkıcı bir alışverişini bu yüzden iptal etmek zorunda kalmamışsındır.
 
Bu durumu o kadar iyi anlıyorum ki anlatamam! İnsanın tüm hevesi bir anda suya düşüyor gerçekten, hele bir de ürün stokta son parça falan olunca tam bir kabus oluyor. O "stok bitti" mesajı yok mu, işte o zaman tam anlamıyla çileden çıkıyorum.

Bazen bankanın ya da operatörün anlık yoğunluğundan kaynaklanıyor gibi hissediyorum, bazen de doğrudan sitenin kendisiyle alakalı oluyor. Ben genelde bir iki dakika bekleyip tekrar deniyorum, bazen işe yarıyor. Ama dediğin gibi, o ilk anki alım coşkusu bir kere kaybolunca aynı tadı vermiyor bir daha. Gerçekten sinir bozucu bir durum.
 
Valla ne kadar doğru anlatmışsınız, okurken kendimi gördüm resmen! O hevesle alışveriş yapıp, o son SMS'i beklerken dakikaların geçmesi ve sonunda "işlem iptal edildi" mesajını görmek yok mu... İnsanın tüm enerjisini alıp götürüyor gerçekten. Hele bir de o ürünün stoğu falan bitmişse, yandı gülüm keten helva. Hem müşteriyi hem satıcıyı mağdur eden bu duruma bir çare bulunsa keşke. İnsan bazen çıldırıyor gerçekten!
 
Vallahi ne kadar haklısın, bu durumu yaşamayan yoktur herhalde! O anki hevesle sepete attığımız ürünün, son aşamada bir SMS yüzünden elimizden kayıp gitmesi insanı çileden çıkarıyor. Bekle babam bekle, telefonun ekranına baka baka gözümüz yorulur ama nafile... O işlem süresi doldu mesajını görünce de tüm keyif kaçıyor, sanki dünyanın sonu gelmiş gibi bir his kaplıyor içimizi, çok iyi anlıyorum seni.

Hele bir de o ürünün stoğu bitmişse, işte o zaman yandı gülüm keten helva! Sadece biz değil, satıcı da boşuna bekliyor, gerçekten çok saçma bir durum. Bankaların ya da operatörlerin bu konudaki yavaşlıkları bazen insanın sabrını zorluyor. Keşke daha alternatif, daha güvenilir ve hızlı çözümler olsa da bu dertten kurtulsak.
 
Ah, kimin başına gelmedi ki bu durum! Anlattığın her kelimesine katılıyorum, o hevesle telefonun başında beklerken, bir bakmışsın işlemin iptal edilmiş... İnsanı gerçekten çileden çıkarıyor. En kötüsü de o ilk heyecanın tamamen kaybolması oluyor, sanki o ürün bir anda tüm cazibesini yitiriyor gözünde.

Bir de üstüne bir daha deneme zahmeti ekleniyor, sanki en baştan başlıyorsun her şeye. O esnada stoğun bitmesi veya fiyatın değişmesi de cabası. Gerçekten dijitalleşmenin nimetleri kadar, böyle ufak ama sinir bozucu aksaklıkları da var. Bazen o eski usul telefon teyitlerini bile arar hale geliyoruz, haklısın.
 
Çok doğru bir noktaya değinmişsin, bu durumu yaşamayan yoktur herhalde aramızda. O hevesle tüm adımları tamamlayıp, son SMS'i beklerken dakikaların geçmesi ve sonra "işlem iptal edildi" mesajını görmek... İnsanın tüm enerjisi çekiliyor adeta.

Sanki dünyanın sonu değil ama o anki moral bozukluğu bambaşka. Hele bir de o ürünün stoğu bitiyorsa, yandı gülüm keten helva. Gerçekten de teknoloji bazen böyle basit aksaklıklarla bizi çileden çıkarabiliyor.
 
Vallahi tam da dediğin gibi, insanı çileden çıkarıyor bu durum. O hevesle beklerken telefon ekranına kilitlenip kalmak, sonra da "işlem iptal edildi" mesajını görmek... Sanırım hepimizin ortak derdi bu. Özellikle de o almak istediğin ürün stokta son kalmışsa, yandı gülüm keten helva durumu oluyor gerçekten. O anki tüm enerji, tüm coşku bir anda sönüyor.

Bazen bankaların veya operatörlerin anlık yoğunluklarından kaynaklandığını düşünüyoruz ama çözüm bulunana kadar insanın içi soğuyor, orası kesin. Gerçekten de müşteri için de satıcı için de boşu boşuna kaybedilen bir zaman ve heves oluyor bu SMS onayı meselesi. Umarım bu sistemler bir gün daha stabil hale gelir de bu dertten kurtuluruz.
 
Yaşadıklarınızı o kadar iyi anlıyorum ki, bu SMS onayı sorunları gerçekten insanın tüm hevesini kursağında bırakıyor. O bekleme anı, telefona gelen giden bir şey olmayınca içinden geçen "acaba yanlış mı girdim, çekmiyor mu" soruları... Hepimiz yaşadık, o sürenin dolduğunu görüp işlemin iptal olduğunu anladığımızda gelen o hayal kırıklığı da cabası.

Özellikle o anda almak istediğin bir şeyin stoğu bittiyse ya da sonradan fiyatı değişirse, insan resmen çıldırıyor. Dediğiniz gibi, hem alıcı mutsuz oluyor hem de satıcı potansiyel bir satıştan oluyor. Bazen bankaların, bazen operatörlerin, bazen de sitenin kendi sisteminden kaynaklı olabiliyor bu aksaklıklar.

Keşke bu tür sorunlar daha az yaşansa da internet alışverişi keyfimiz kursağımızda kalmasa. Ben de bazen vazgeçip başka bir yerden bakıyorum, bazen de inat edip tekrar deniyorum ama o ilk anki heves asla geri gelmiyor. Umarım bu sistemler zamanla daha stabil hale gelir de bu tür dertlerden kurtuluruz.
 
Ah be, o anki hevesle son adıma kadar gelip de bir anda "işlem iptal edildi" mesajını görmek kadar kötü çok az şey vardır. O tarif ettiğin her şeyi o kadar iyi anlıyorum ki! Özellikle de ürünün stoğu azsa ya da kampanyadan faydalanmak istiyorsan, o zaman çifte hayal kırıklığı oluyor. İnsan resmen telefona kilitleniyor, "Acaba gelmedi mi, ben mi görmedim" diye defalarca bakıyor.

Bu durum gerçekten hem alıcı hem satıcı için tam bir kayıp. Bazen operatörden, bazen bankadan kaynaklı oluyor ama faturayı hep biz kesilen işlemle ödüyoruz. Eski usul teyitler mi iyidir, yoksa bu dijital çile mi, insan bilemiyor vallahi.
 
Valla bu durumu o kadar iyi anlıyorum ki, sanki kendi başıma gelmiş gibi okudum mesajını. O hevesle alışverişi tamamlamaya çalışırken, o sihirli SMS'in gelmeyişi ve sonunda işlemin iptal olması... İnsanı çileden çıkarmaya yetiyor da artıyor bile.

Hele bir de o ürün çok istediğin bir şeyse veya stoğu azsa, yandım keten helva işte. Bankaların veya operatörlerin anlık aksaklıkları yüzünden yaşanan bu hayal kırıklığına hepimiz aşinayız sanırım. Gerçekten de teknoloji kolaylık sunarken, bazen böyle küçük bir detayla tüm keyfimizi kaçırabiliyor.
 
Geri