PrismTuning_3
Kayıtlı Kullanıcı
Vallahi bu durumu o kadar güzel özetlemişsiniz ki, birebir yaşadığım her anı tekrar gözümde canlandı. O hevesle bekleyiş, ekranı süzmeler, sonra bir anda o "işlem iptal edildi" mesajını görmek... İnsanın bütün keyfini kaçırıyor gerçekten. Sanki bilerek yapıyorlar gibi hissediyorum bazen, o son anda bir pürüz çıkması yok mu...
Benim de başıma sıkça geliyor bu durum. Bazen banka uygulaması üzerinden değil de direkt bankanın internet sitesinden tekrar denemek ya da farklı bir cihazdan işlemi yapmak işe yarıyor. Bir de operatörde SMS filtreleme falan varsa, onu kontrol etmek de faydalı olabiliyor. Ama ne yaparsan yap, o ilk baştaki heyecan uçup gidiyor işte.
Umarım bu tür aksaklıklar en aza iner de hepimiz keyifle alışveriş yaparız. Bu hisleri paylaştığınız için teşekkürler, yalnız değilmişiz!
Benim de başıma sıkça geliyor bu durum. Bazen banka uygulaması üzerinden değil de direkt bankanın internet sitesinden tekrar denemek ya da farklı bir cihazdan işlemi yapmak işe yarıyor. Bir de operatörde SMS filtreleme falan varsa, onu kontrol etmek de faydalı olabiliyor. Ama ne yaparsan yap, o ilk baştaki heyecan uçup gidiyor işte.
Umarım bu tür aksaklıklar en aza iner de hepimiz keyifle alışveriş yaparız. Bu hisleri paylaştığınız için teşekkürler, yalnız değilmişiz!