Bloke Kaldırma Sonrası Banka Hesabına Konulan Kısıtlamalar

Bloke Kaldırma Sonrası Banka Hesabına Konulan Kısıtlamalar
Abi/Kardeşim, yazdıklarını okurken resmen kendi yaşadıklarım gözümün önüne geldi. O "oh be!" anından sonra gelen hayal kırıklığı ve çaresizlik hissini o kadar iyi anlıyorum ki... Bloke kalktı denip de parana erişememek, kendi hesabında yabancı gibi hissetmek tam bir işkence gerçekten. Özellikle o "şüpheli işlem" yaftası ve ardından gelen anlamsız kısıtlamalar, insanın resmen sabrını test ediyor.

Bankaların bu "inceleme" süreçleri ve kısıtlamaları bazen akıl almaz boyutlara ulaşabiliyor. Hele o robotik cevaplar ve kimsenin somut bir şey söylememesi yok mu, insanı çileden çıkarıyor. Senin de dediğin gibi, her görüşmeyi, her e-postayı kayda almak ve yazılı bildirim talep etmek çok önemli. Ne yazık ki bu süreçlerde sabır ve sıkı takip en büyük silahımız oluyor.

Bu durumun yarattığı psikolojik yükü de çok iyi ifade etmişsin; o güven duygusu bir kere zedelendi mi, her işlemde bir tedirginlik oluyor insan. Yalnız değilsin bu konuda, birçok kişi benzer mağduriyetleri yaşıyor. Umarım en kısa sürede bu kısıtlamalar da tamamen kalkar ve hesabına özgürce erişebilirsin. Durumun düzelince bizleri de bilgilendirirsen seviniriz.
 
Ne yazık ki anlattığın bu durumu birçok kişi yaşıyor, insan gerçekten de ne yapacağını şaşırıyor. O "bloke kalktı" cümlesini duyduğun anda içindeki rahatlamanın, mobil uygulamayı açtığında ya da ATM'ye gittiğinde bir anda yok olması kadar sinir bozucu az şey var herhalde. Kendi paran olmasına rağmen bir anda "şüpheli" muamelesi görmek, tüm işlemlerinin kısıtlanması gerçekten insanın bütün sabrını zorluyor.

Bu süreçte en zor olan da muhatap bulamamak, derdini anlatamamak ve bankanın sana nedenini açıklamaktan kaçınması sanırım. O psikolojik yük, "Acaba bir yanlış mı yaptım?" hissi, sonra da "Benim paramı neden kullanamıyorum?" isyanı... Anlattığın her cümle, bu durumu yaşamış herkesin iç sesi gibi resmen.

Gerçekten de, o güven duygusu bir kere zedelendi mi, bir daha kolay kolay yerine gelmiyor. Umarım bu süreçte bir an önce çözüm bulursun ve bu çaresizlik hissinden kurtulursun. Bankacılık sisteminde keşke bu tür gri alanlar olmasa da kimse bu mağduriyetleri yaşamak zorunda kalmasa.
 
Okurken içimden "işte tam da bu!" dedim defalarca. Bloke kalktı sanıp sevinirken o "kısıtlıdır" uyarısıyla karşılaşmak kadar sinir bozucu az şey vardır herhalde. O anki çaresizlik hissi, kendi paranı kullanamamak... Maalesef bu durumu yaşayan çok insan var ve senin de çok güzel anlattığın gibi, bankaların o "risk yönetimi" adı altında uyguladığı ama müşterisini resmen mağdur eden bir süreç bu. "Şüpheli işlem" yaftası kalksa bile hesabın üzerindeki o görünmez gölgenin bir süre daha kalması gerçekten can sıkıcı.

Her görüşmeyi kaydetme ve yazılı talepte bulunma önerilerin çok ama çok yerinde. Bu süreçte elinde somut kanıtlar olması, en azından olası bir problemde sana güç verir. Umarım bu tip uygulamalar bir gün daha şeffaf hale gelir ve biz de kendi paramıza böyle bir yabancı gibi bakmak zorunda kalmayız. Anlattıklarınla birçok kişiye ses oldun, teşekkürler paylaştığın için.
 
Yüreğine sağlık, yaşadığın bu durumu o kadar içten ve doğru anlatmışsın ki, aynı şeyleri birebir tecrübe eden binlerce insandan biri olarak ben de seninle aynı hisleri paylaştım okurken. O "bloke kalktı" denip de aslında hiçbir şeyin tam olarak düzelmemesi, hesabının hala kısıtlı olması durumu insanı gerçekten çileden çıkarıyor. Kendi paran olmasına rağmen elinin kolunun bağlı olması, bankaların o şeffaf olmayan, "güvenlik" adı altında yürütülen prosedürleri can sıkıcı olabiliyor.

Özellikle o psikolojik yükü ve güvensizlik hissini çok iyi tanımlamışsın. Bir kez bu durumu yaşadın mı, hesabın düzelse bile her işlemde bir tedirginlik oluyor insanda. Müşteri hizmetlerinden net bilgi alamamak da cabası... Sanki görünmez bir ceza süreci yaşıyorsun. İnsanı sinir harbi yaşatıyorlar resmen.

Gerçekten, senin de belirttiğin gibi tüm görüşmeleri kayda almak ve yazılı belge talep etmek bu süreçte çok önemli. Aksi takdirde banka istediği gibi yorumlayabiliyor durumu. Umarım bu tarz mağduriyetler yaşayan herkes en kısa sürede bu sıkıntılardan kurtulur ve bankalar da biraz daha insan odaklı çözümler sunmaya başlar.
 
Vallahi billahi, dediklerinin altına imzamı atarım, çok iyi özetlemişsin bu durumu. İnsanın yaşadığı o çaresizliği ve sinir bozucu bekleyişi öyle güzel anlatmışsın ki, okurken aynı şeyleri yaşamış gibi hissettim. Bloke kalktı sanırsın ama o 'kısıtlama' denilen şey, insanı resmen parasıyla terbiye etmeye çalışmak gibi. Özellikle o 'güvenlik birimi incelemesi devam ediyor' lafı yok mu, işte o zaman tepem atıyor. Ne zaman bitecek, neyi inceliyorlar, kimse net bir şey söylemiyor.

Gerçekten de, bankalar bu tür durumlarda öyle bir duvar örüyor ki karşında, kendini yalnız ve güçsüz hissediyorsun. Senin de belirttiğin gibi, o psikolojik kısıtlama, o güvensizlik hissi, blokaj kalksa bile uzun süre peşini bırakmıyor. O yüzden her adımı, her görüşmeyi kayda almak ve yazılı teyit istemek çok önemli.

Umarım bu süreci bir an önce sorunsuz bir şekilde atlatırsın ve bir daha böyle durumlarla karşılaşmazsın. Bu bilgilendirici paylaşımın için de tekrar teşekkürler, eminim birçok kişiye ışık tutacaktır.
 
O yaşadığın durumu okurken bile insanın içi daralıyor, hakikaten çok doğru ve yerinde tespitler yapmışsın. Maalesef bu "bloke kalktı ama kısıtlamalar devam ediyor" döngüsü, birçok kişinin başına gelen ve insana kendini gerçekten yalnız hissettiren bir kabus. Bankanın o devasa duvarları arasında çaresiz kalmak, kendi paranı kullanamamak inanılmaz sinir bozucu bir durum.

Hele ki verdiğin "bloke ile kısıtlama arasındaki ince çizgi" tanımı ve "psikolojik kısıtlama" vurgusu tam da olayın özeti olmuş. İnsan bir kere o güveni kaybedince, hesap normale dönse bile her işlemde bir tedirginlik yaşıyor haklı olarak. Bu süreçte her görüşmeyi kayda alma ve yazılı açıklama talep etme önerilerin ise gerçekten altın değerinde. Bu gibi durumlarda haklılığını ispatlamak ve süreci takip etmek için en sağlam adımlar bunlar.

Umarım bu durumu yaşayan herkes en kısa sürede bir çözüm bulur ve bankacılık işlemlerindeki o güvensizlik hissi biraz olsun hafifler. Tecrübelerini paylaştığın için çok teşekkürler, birçok kişiye ışık tutacaktır.
 
Bu durumu yaşayan biri olarak, anlattıklarınıza nokta virgül katılıyorum. Gerçekten insanın canını en çok sıkan şey, blokenin kalktığı söylenmesine rağmen paranızı tam anlamıyla kullanamamak ve o "şüpheli işlem" yaftası altında kendini savunmasız hissetmek. O çaresizlik ve belirsizlik hissi, tarif ettiğiniz gibi, insanın güvenini derinden sarsıyor.

Sizin de çok doğru bir şekilde belirttiğiniz gibi, bu süreçte en önemli şeylerden biri, her türlü iletişimi ve belgeyi kayıt altına almak. Bankanın size neden kısıtlamalar uyguladığını ve ne zaman kalkacağını yazılı olarak bildirmesini istemek, telefon görüşmeleriyle yetinmemek çok kritik. Bu tür durumlarda sabır ve düzenli takip maalesef tek çare oluyor.

Umarım en kısa sürede bu sıkıntılı süreci atlatır ve hesabınızı tam yetkiyle kullanmaya başlarsınız. Yalnız değilsiniz, bu durumla karşılaşan birçok kişi var ve yaşadığınız hayal kırıklığını çok iyi anlıyoruz.
 
Bu durumu o kadar iyi özetlemişsin ki, yaşadığın her kelimeye katılıyorum. İnsan önce bir rahatlıyor, sonra kısıtlamalarla yüzleşince asıl sinir harbini yaşamaya başlıyor. Bloke kalktı diye sevinirken, bankanın görünmez duvarlarına toslamak gerçekten çok yıpratıcı. Kendi paranı görebilmek ama kullanamamak, üstelik net bir açıklama alamamak... İnsanın sinirlerini altüst eden bir durum.

Senin de dediğin gibi, o "şüpheli işlem" yaftası bir kere yapıştı mı, hesabı bir daha eski haline getirmek tam bir eziyet oluyor. Bankaların bu konudaki iletişim eksikliği ve her seferinde aynı ezber cümleleri tekrarlaması da çaresizliği katlıyor. Hele o acil ödemeler, faturalar varken bu durum daha da çekilmez bir hal alıyor.

Çok doğru noktalara değinmişsin, bu süreçte her görüşmeyi kayda almak ve bankadan yazılı bilgi talep etmek gerçekten çok kritik. Yoksa her şey havada kalıyor ve haklıyken haksız duruma düşebiliyorsun. Umarım bir an önce bu kısıtlamalar tamamen kalkar ve hesabını özgürce kullanmaya başlarsın. Sabır ve düzenli takip, ne yazık ki bu girdaptan çıkmanın tek yolu gibi.
 
Anlattıklarını okurken gerçekten içim şişti, o çaresizlik hissini o kadar iyi anlıyorum ki... Blokenin kalktığı söylenip de aslında parana erişememek, kendi hesabında yabancı gibi hissetmek inanılmaz yıpratıcı bir durum. Sanki bir oyunun içindesin de kuralları sana kimse açıklamıyor gibi. İnsanı sinirden delirten bir şey bu.

O güven duygusunun zedelenmesi de bambaşka bir konu. Bir kere böyle bir durum yaşanınca, bir daha hiçbir işlemde için rahat etmiyor, her bildirimde acaba yine mi bir sorun var diye düşünüyorsun. Kendi paranı yönetememe hissi, hele acil bir ödeme varken, insanın bütün dengesini alt üst eder.

Bu arada, her görüşmeyi kayda alma ve yazılı talepte bulunma tavsiyelerin gerçekten çok yerinde. Bu tip durumlarda elimizde somut bir şeylerin olması, ileride yaşanabilecek sorunlar için çok önemli bir dayanak oluşturuyor. Umarım bu süreçleri yaşayan herkes bir an önce rahat bir nefes alır.
 
Vallahi bravo, durumu o kadar güzel özetlemişsin ki, kelime kelimesine katılıyorum. O "bloke kalktı ama kısıtlama devam ediyor" durumu resmen sinir bozucu bir girdap. Hele o "şüpheli işlem" yaftası yok mu, insanın bütün güvenini sarsıyor. Kendi paranı kullanamamak kadar çaresiz hissettiren çok az şey var herhalde.

Bir de dediğin gibi, işin psikolojik boyutu var. O yaşanan güvensizlik hissi, her işlemde tedirginlik... Kolay kolay geçmiyor gerçekten. Çok haklısın, bu süreçte her görüşmeyi kayda almak ve yazılı belge istemek hayati önem taşıyor. Çünkü aksi takdirde söyledikleri havada kalıyor.

Umarım en kısa zamanda bu sıkıntıyı atlatırsın, yalnız değilsin bu konuda. Yaşadığın tüm bu hisleri ben de defalarca tecrübe ettim. Sabır ve dediğin gibi düzenli takip tek çare gibi duruyor.
 
Gerçekten de yaşananları o kadar iyi anlatmışsın ki... O "oh be" anından sonra gelen buz gibi gerçekle yüzleşme hissini ve sonrasındaki çaresizliği yaşayan herkes anlar. Kendi parana el uzatamamak, sistemin sana bir nevi ceza kesiyormuş gibi hissettirmesi ve üstüne üstlük doğru dürüst bir açıklama alamamak insanın tüm sinirlerini bozuyor. Sanki bloke kalktı sanırsın ama asıl film o görünmez kısıtlamalarla başlıyor, haklısın.

Bu kadar detaylı ve içten bir şekilde deneyimini paylaşman çok kıymetli. Özellikle her görüşmeyi kayda almak ve yazılı bilgi talep etmek gibi pratik tavsiyelerin, bu durumu yaşayan veya yaşayabilecek diğer forum üyeleri için altın değerinde. Bu tür süreçlerde sabır ve düzenli takip gerçekten de işin anahtarı oluyor. Umarım en kısa zamanda hesabın üzerindeki tüm kısıtlamalar kalkar ve o zedelenen güven duygusu yavaş yavaş geri gelir. Yalnız değilsin bu konuda.
 
Çok geçmiş olsun, yaşadıklarını okuyunca resmen içim cız etti. Bu durum gerçekten insanın bütün sabrını zorlayan bir şey. Bankaların bu "blokaj kalktı ama kısıtlamalar devam ediyor" halleri tam bir muamma. Kendi paran olmasına rağmen başkasının iznine tabi olmak kadar sinir bozucu az şey vardır herhalde.

Hele o telefon trafiği, her seferinde farklı birine derdini anlatma çabası ve gelen robotik cevaplar... İnsanı çileden çıkarıyor. "Şüpheli işlem" yaftası bir kere yapıştı mı kolay kolay çıkmıyor işte. Dediğin gibi, her görüşmeyi kaydetmek ve yazılı talepte bulunmak altın kural. Maalesef bu süreçlerde kendimiz avukatımız olmak zorunda kalıyoruz.

Umarım en kısa sürede tamamen çözüme kavuşur hesabın ve o güven hissini tekrar yakalarsın. Bu süreçte yalnız değilsin, benzer şeyleri yaşayan çok insan var ne yazık ki. Sabır ve sağlam duruş çok önemli.
 
Vay be, anlattıklarınız o kadar tanıdık ki... Yazdığınız her kelimesine katılıyorum, o "oh be" dediğin anın kabusa dönmesi, kendi paranı kullanamamak... İnsan gerçekten çileden çıkıyor. Sanki sana bir lütufmuş gibi bloke kaldırılmış ama asıl sıkıntı o zaman başlıyor. Güvenlik birimi, inceleme, yüksek meblağlar... Hepsi bahane gibi geliyor bir noktadan sonra.

Maalesef bu durumu yaşayan yalnız değilsiniz. Bankaların bu tür durumlarda ne kadar kapalı kutu davrandığını, müşteriyi ne kadar yorduğunu biliyorum. Özellikle "bloke kalktı ama kısıtlama devam ediyor" ince çizgisini çok güzel ifade etmişsiniz. O psikolojik yıpranma, o güvensizlik, hesabınız düzeldiğinde bile uzun süre devam ediyor insanla.

Umarım en kısa sürede bu süreci atlatırsınız. Dediğiniz gibi, her şeyi yazılı belgelemek ve ısrarcı olmak şart. Bazen banka şubesinden, bazen de müşteri hizmetleri üzerinden farklı kanalları denemek, hatta BDDK veya tüketici hakem heyeti gibi yerleri zorlamak gerekebiliyor. Güçlü kalın!
 
Yazdıklarını okurken o çaresizlik hissini, o "oh be"den sonra gelen soğuk duş etkisini resmen yaşadım gibi. Gerçekten de bloke kalktı denince her şey bitecek sanıyoruz ama asıl çile senin de çok güzel anlattığın gibi o sonrasındaki kısıtlamalarla başlıyor. Sanki parana bakıp dokunamıyorsun, resmen işkence gibi. O "şüpheli işlem" yaftası bir kere yapıştı mı kolay kolay çıkmıyor hesabın üzerinden, doğru tespit.

Hele ki o banka temsilcilerinin robotik cevapları, "güvenlik birimimiz inceliyor" klişesi insanı çileden çıkarıyor. Sanki biz kendi paramızla bir suç işlemişiz gibi davranmaları, nedenini bile doğru düzgün açıklamamaları en sinir bozucu kısmı. Kayıt tutma ve yazılı bildirim isteme tavsiyelerin gerçekten altın değerinde, bu tür durumlarda en büyük silahımız o oluyor. Umarım bu süreci bir an önce atlatırsın, yalnız değilsin bu konuda. O zedelenen güven duygusunu tekrar kazanmak gerçekten zaman alıyor.
 
Okurken içim daraldı resmen, o yaşadığın her anlattığın duyguya ve düşünceye o kadar katılıyorum ki... Blokenin kalktığına sevinirken, mobil uygulamada veya ATM'de o "işlem gerçekleştirilemiyor" uyarısını görmek, insanın bütün rahatlığını bir anda alıp götürüyor. O "şüpheli işlem" yaftasının görünmez bir mühür gibi hesaba yapışması ve bankanın hiçbir net açıklama yapmaması yok mu, işte en çok o sinir bozuyor.

Kendi paranı kullanamamak, adeta ellerin bağlıymış gibi hissetmek gerçekten çileden çıkarıcı. Hele de o "güvenlik birimi incelemeye devam ediyor" tarzı robotik cevaplar... Sanki bir suçluymuşuz gibi hissettiriyorlar insana. Çok doğru demişsin, o bloke kalksa bile, bankaya karşı oluşan güvensizlik ve o psikolojik kısıtlama çok daha uzun süre bizimle kalıyor. Bu süreçte yalnız olmadığını bil, bu durumu yaşayan maalesef çok fazla insan var. Her görüşmeyi ve belgeyi kayıt altına alma tavsiyen de altın değerinde.
 
Bu yazdıklarının her kelimesine katılıyorum, insan tam da böyle hissediyor. Bloke kalktı diye sevinirken, aslında daha büyük bir belirsizliğin içine düşmek gerçekten sinir bozucu. O "şüpheli işlem" yaftası veya "yetkiniz yok" uyarıları, kendi paranı kullanamama durumu... İnsanı çileden çıkarmaktan başka bir işe yaramıyor. Sanki bir oyunun içindesin de kuralları sana kimse söylemiyor gibi.

Hele o robotik cevaplar ve "inceleme devam ediyor" bahaneleri yok mu... Senin de belirttiğin gibi, yüksek meblağ dediği kendi maaşın veya kira gibi temel ödemelerin olabiliyor. O anlarda hissettiğin çaresizlik ve yalnızlık gerçekten yıpratıcı. Bloke ile kısıtlama arasındaki o ince çizgi, bankanın seni adeta iplerle bağlı tutması gibi.

Bu yüzden senin o "her görüşmeyi kaydetmek ve yazılı belge istemek" tavsiyelerin çok değerli. Sadece telefon konuşmalarıyla yetinmemek, her şeyi yazılı olarak talep etmek bu tür durumlarda gerçekten elimizi güçlendiren tek şey. Umarım bu süreci en kısa sürede atlatır, bir daha böyle bir şey yaşamazsın ve o güven duygusu bir nebze de olsa geri gelir.
 
Vay be, yaşadığın bu durumu o kadar içten ve detaylı anlatmışsın ki, her kelimesine katılıyorum. Sanki aynı senaryoyu onlarca kez yaşamış birinin kaleminden çıkmış gibi. O "oh be" anından sonra gelen hayal kırıklığı ve çaresizlik hissi gerçekten insanın moralini yerle bir ediyor. Bloke kalktı sanırsın ama aslında bir başka görünmez duvara çarpmışsın gibi hissedersin.

Bankaların bu konudaki tutumu da cabası. Ne doğru düzgün açıklama yaparlar ne de net bir tarih verirler. Kendi paran olmasına rağmen bir anda elin kolun bağlanıyor, sanki dünyanın en suçlu insanıymışsın gibi muamele görüyorsun. Hele o 'güvenlik birimi incelemesi' lafı yok mu, resmen tüyleri diken diken ediyor. İnsan kendini yalnız ve mağdur hissediyor bu süreçte.

Senin de belirttiğin gibi, her görüşmeyi kayda almak ve yazılı belge istemek bu tür durumlarda gerçekten hayati önem taşıyor. Sabır ve kararlılıkla takip etmekten başka çare kalmıyor maalesef. Umarım bir daha kimse bu çaresizliği yaşamak zorunda kalmaz ve bankalar bu konuda daha şeffaf ve çözüm odaklı olur. İçini döktüğün için teşekkürler, yalnız değilsin bu konuda.
 
Okurken benim de içim şişti resmen, ne yazık ki bu durumu yaşayan tek sen değilsin. O "bloke kalktı" denip de aslında tam özgürlüğün verilmemesi, hesaba sadece uzaktan bakabiliyor olmak kadar sinir bozucu az şey vardır herhalde. İnsanın kendi parasına erişememesi, hele ki acil ihtiyaçlar varken, gerçekten çaresiz hissettiriyor. Bankaların bu "şüpheli işlem" yaftasını hemen kaldırmaması, sürecin şeffaf olmaması da ayrı bir dert.

Dediğin gibi, bloke ile kısıtlama arasındaki o ince çizgi insanı canından bezdiriyor. Güvenlik gerekçesiyle yapıldığı söylense de, bu belirsizlik ve keyfiyet hali mağduriyet yaratmaktan başka bir şeye yaramıyor. Kendi paramızla adeta bir denetim sürecine tabi tutulmak, "yüksek meblağ" gibi göreceli kavramlarla engellenmek, insanı bankacılık sistemine karşı ister istemez soğutuyor.

Her görüşmeyi kayda alma ve yazılı bilgi talep etme konusundaki tavsiyen ise altın değerinde. Bu süreçte en büyük kalkanımız bunlar oluyor maalesef. Umarım senin sürecin en kısa sürede tamamen çözülür ve o güven duygusunu tekrar yakalarsın. Bu gerçekten çok yıpratıcı bir deneyim.
 
Yazdıklarını okurken yaşadığın çaresizliği ve siniri o kadar net hissettim ki, bu durumu bizzat deneyimlemiş biri olarak her kelimesine katılıyorum. O "bloke kalktı" denip de aslında hiçbir şeyin düzelmediği an, gerçekten insanın tüm hevesini kursağında bırakıyor. Sanki bir tür görünmez cezaya çarptırılmış gibi hissediyor insan, kendi parasına bile yabancılaşıyor.

Bankaların bu konudaki gizemli tavırları ve net bilgi vermemeleri de cabası. "Güvenlik birimi inceliyor" gibi ezber cümlelerle geçiştirilmek, hele kendi maaşını çekmeye çalışırken "yüksek meblağ" lafını duymak, insanın sabrını fena zorluyor. Dediğin gibi, bu sadece parana erişememek değil, aynı zamanda o güven duygusunun zedelenmesi.

Her görüşmeyi kayda alma ve yazılı bildirim isteme tavsiyen gerçekten çok değerli. Bu tür durumlarda elimizi güçlendiren tek şey düzenli kayıtlar ve resmi belgeler oluyor. Umarım bu süreç en kısa zamanda tamamen çözülür ve o rahat nefesi tam anlamıyla alabilirsin. Bu tür deneyimlerin tekrar yaşanmaması dileğiyle...
 
Ağzına sağlık, yaşadığın bu durumu o kadar iyi anlıyorum ki! "Bloke kalktı" denilip de aslında hiçbir şeyin tam olarak düzelmediğini görmek kadar sinir bozucu az şey vardır herhalde. O hissi, elin kolun bağlı bir şekilde kendi paranı kullanamama çaresizliğini ben de yaşadım maalesef. Gerçekten de bloke kalkmış gibi yapıp, anahtarı tam vermemek gibi bir durum bu. Bankaların bu belirsizliği ve şeffaf olmama halleri insanı çileden çıkarıyor.

Verdiğin "her görüşmeyi, e-postayı kayda almak" ve "yazılı talep" önerisi altın değerinde. Bu süreçlerde kendimizi korumanın en iyi yolu, her şeyi resmiyete dökmek ve elimizde delil bulundurmak oluyor. Yoksa gerçekten "duvara konuşmuş" gibi hissediyoruz. Bu tür durumlar sadece maddi değil, psikolojik olarak da insanı çok yıpratıyor. Umarım en kısa sürede bu kısıtlamalar da tamamen kalkar ve hesabın eski özgürlüğüne kavuşur dostum.
 
Geri