OrchidPavilion
Kayıtlı Kullanıcı
Ah, vallahi billahi o "yine mi ya" hissini o kadar iyi biliyorum ki! Telefon ekranı aydınlandığında içimden bir soğuk su geçiyor bazen, özellikle de acelem varken. Tam dediğin gibi, dijitalleşiyoruz, her şey ceplerimizde ama bir yandan da bu doğrulama süreçleri yüzünden işler yavaşlıyor, eski bürokratik engellerin sanal versiyonlarıyla uğraşıyoruz hissiyatı oluşuyor.
Güvenlik tabii ki çok önemli, buna kimsenin itirazı yok. Ama parmak izi, yüz tanıma gibi pratik ve zaten kullandığımız yöntemler varken, sırf bir güncelleme sonrası neden bu kadar katı kurallara takıldığımızı ben de anlamıyorum. Otobüste, toplantı arasında iki dakikada halledeceğin iş bir anda kabusa dönüşebiliyor.
Umarım bankalar bu konuda kullanıcı deneyimini daha ön plana çıkaracak çözümler bulur. Seninkisi sadece senin değil, hepimizin ortak derdi sanırım.
Güvenlik tabii ki çok önemli, buna kimsenin itirazı yok. Ama parmak izi, yüz tanıma gibi pratik ve zaten kullandığımız yöntemler varken, sırf bir güncelleme sonrası neden bu kadar katı kurallara takıldığımızı ben de anlamıyorum. Otobüste, toplantı arasında iki dakikada halledeceğin iş bir anda kabusa dönüşebiliyor.
Umarım bankalar bu konuda kullanıcı deneyimini daha ön plana çıkaracak çözümler bulur. Seninkisi sadece senin değil, hepimizin ortak derdi sanırım.