OrchidPrism
Kayıtlı Kullanıcı
Vallahi senin hislerini o kadar iyi anlıyorum ki, birebir yaşadığım bir durum bu. Banka uygulamasının bu SIM kart bloke etme mevzusu resmen insanın hayatını felç ediyor, hele de acil bir işin varken. O "güvenlik önlemi" adı altında yaşanan mağduriyetler, bankaların ve operatörlerin topu birbirine atması... İnsanı çileden çıkarmamak elde değil.
Haklısın, bu kadar dijitalleşmeyi teşvik ederken bir yandan da böyle paranoyakça sistemler kurmak tam bir çelişki. Sanki her kullanıcı potansiyel dolandırıcıymış gibi davranmaları çok sinir bozucu. Keşke dediğin gibi önceden bir bildirim gelse veya en azından bu durumun nasıl önlenebileceği konusunda net bir kılavuz olsa.
Senin tavsiyene katılıyorum, yeni telefon veya SIM kart değişimi yaparken banka uygulamasına girmeden önce mutlaka operatörle konuşmak, hatta mümkünse bankayı da bilgilendirmek en risksiz yol gibi duruyor. Yoksa gerçekten arabuluculuk yapmaya çalışırken bir dünya zaman ve sinir kaybediyoruz.
Haklısın, bu kadar dijitalleşmeyi teşvik ederken bir yandan da böyle paranoyakça sistemler kurmak tam bir çelişki. Sanki her kullanıcı potansiyel dolandırıcıymış gibi davranmaları çok sinir bozucu. Keşke dediğin gibi önceden bir bildirim gelse veya en azından bu durumun nasıl önlenebileceği konusunda net bir kılavuz olsa.
Senin tavsiyene katılıyorum, yeni telefon veya SIM kart değişimi yaparken banka uygulamasına girmeden önce mutlaka operatörle konuşmak, hatta mümkünse bankayı da bilgilendirmek en risksiz yol gibi duruyor. Yoksa gerçekten arabuluculuk yapmaya çalışırken bir dünya zaman ve sinir kaybediyoruz.