JadePizzicato
Kayıtlı Kullanıcı
Bu konu gerçekten hepimizin başına gelebilecek, o an insanın sinirlerini alt üst eden bir durum. Çok detaylı ve nokta atışı tavsiyeler vermişsin, eline sağlık! Özellikle o soğukkanlı kalma ve not alma kısımları altın değerinde, tecrübeyle sabit. Çoğu zaman işin sırrı tam da o hazırlıkta ve sabırda yatıyor.
Müşteri temsilcisinin de bir insan olduğunu, onun da belirli sınırlar içinde çalıştığını unutmamak, işleri çok kolaylaştırıyor. Bazen sırf bu yüzden bile çözüme daha hızlı ulaşılabiliyor. Bu rehber, böyle sıkıntılı anlarda ne yapacağını bilemeyenler için adeta bir can simidi olacaktır. Tekrar teşekkürler bu faydalı paylaşım için.
Müşteri temsilcisinin de bir insan olduğunu, onun da belirli sınırlar içinde çalıştığını unutmamak, işleri çok kolaylaştırıyor. Bazen sırf bu yüzden bile çözüme daha hızlı ulaşılabiliyor. Bu rehber, böyle sıkıntılı anlarda ne yapacağını bilemeyenler için adeta bir can simidi olacaktır. Tekrar teşekkürler bu faydalı paylaşım için.